vineri, 12 august 2011

Peregrinari...

Salutari din voiaj :)... Am dat astazi o tura de blogosfera dupa ce am dat zilele astea o tura prin cateva dintre oraselele mandrei noatre tarisoare...
Fara prea multe cuvinte, pentru ca timpul nu imi permite, iaca niste fotografii de voiaj... asa ca sa nu tac chiar malc :)...


1. Surioara mea care tocmai se pregatea sa imortalizeze in ceva fotografii, Transfagarasanul :)... am profitat de ocazie si am prins-o in fapt :)...



2. Norul de ceata prin care am trecut pe Transfagarasan, care a tinut 7 km de ne-a scos peri albi :) dar din care am iesit cu bine, conducandu-ne in cele din urma spre Balea Cascada.

3. Mana Piticii de sor'mea, pe peretii unei cladiri din Cluj :P...

4. Pitika oferindu-mi o mana de ajutor in momentul in care, datorita inaintarii in varsta am uitat complet unde am pus capacul obiectivului de la aparatul foto proprietate personala :P:))

5. Eu, cautand de zor una alta prin mashinuta... gasit capac, gasit chei, re-gasit si zambet :)))))))...

Noh... post anost, da timpul nu-mi permite mai mult...
Lume blogareata... un zambet de prin oraselele Romaniei.. sa ne re-vedem cu bine saptamana viitoare...
Zi minunata sa aveti :)!!!

4 comentarii:

Larisa spunea...

Bucura-te de ceea ce traiesti!

Laura spunea...

Mersi Larisa... salutari de la Sighisoara :)
Zi frumoasa si tie!

Mircea Florescu spunea...

saluta sighisoara si din partea mea :)

Laura spunea...

:) Mircea, m-am intors in Bucuresti dar am salutat-o din partea tuturor :))
Zi faina sa ai!